عاشقانه ها
واژهای غریب

این روزها می گذرند….

ولی من به این سادگی

از این روزهای تلخ نمی گذرم...

با خود می اندیشم واژه ی عذر خواهی گاهی چه غریب است و چه بی رحم ...

گاهی نیز مرحمی بر قلب های غریب...

این روزها میگذرد....



نظرات شما عزیزان:

narika
ساعت11:28---13 دی 1393
وبت عالیه اجی جووووووونم
عالی ب تمام معنا


فازی
ساعت11:37---10 دی 1393
عالیه

رضا
ساعت14:25---13 خرداد 1392
به منم سر بزن خوشحال میشم

رضا
ساعت14:21---13 خرداد 1392
عزیزم با اجازت این متن تو برداشتم ببخشید خوشم اومده بود در ضمن وبت فوق العاده بود

مرجان
ساعت19:09---30 ارديبهشت 1392
سلام گلم.وب زیبایی داری...مطالبت قشنگه...خوشحال میشم به من هم سر بزنی و اگه دوس داشتی همدیگرو لینک کنیم

سنا
ساعت0:45---5 ارديبهشت 1392
سلام اجی وبت عالیه میشه بگی این عکسو از کجا گرفتی فک ککنم عکس مستعار آلبوم خوانندست ؟

سنا
ساعت0:45---5 ارديبهشت 1392
سلام اجی وبت عالیه میشه بگی این عکسو از کجا گرفتی فک ککنم عکس مستعار آلبوم خوانندست ؟

مسعود جون
ساعت16:48---1 دی 1391
دورانی در زندگی وجود خواهد داشت که بین عشق واحترام باید یکی را انتخاب کنید.همیشه احترام را برگزینید.چرا که عشق بدونه احترام دیری نخواهد پایید اما احترام میتواند به همراه عشق حقیقی وماندگار به ارمغان آورد.

مسعود جون
ساعت16:46---1 دی 1391
دورانی در زندگی وجود خواهد داشت که بین عشق واحترام باید یکی را انتخاب کنید.همیشه احترام را برگزینید.چرا که عشق بدونه احترام دیری نخواهد پایید اما احترام میتواند به همراه عشق حقیقی وماندگار به ارمغان آورد.

سپتا
ساعت12:17---14 مرداد 1391
خداو کیلی وبت محشره با افتخار لینک شدی به گروه دوستام خوش اومدی راستی به اون یکی وبم تو لینکش شده رفتی مدوزیبایی حرف نداره برو پشیمون نمیشی تادرودی دیگر بدرود

sepehr
ساعت7:53---23 ارديبهشت 1391
همه میگویند 13 عددی نحس است.اما من میگویم عامل نحسی 1 و 3 هستند نه 13!
عشقهای امروزی يا 1 طرفه اند يا 3 طرفه


afshin
ساعت20:04---21 ارديبهشت 1391
ارزش دوست یک دنیاست ، گرچه آخرش ناپیداست
من به آخرش نمی اندیشم ، چون همین دوست داشتن زیباست .



يگانه
ساعت14:33---21 ارديبهشت 1391
سلام ممنون ازحضورت.سجده برسجاده عشاق چون كردي سحر...جان مولازيرلب آهسته نامم راببر

iu
ساعت20:08---20 ارديبهشت 1391
به خدا گفتم: بیا جهان را قسمت کنیم
آسمون واسه من...ابراش مال تو
دریا مال من...موجش مال تو
ماه مال من...خورشید مال تو
خدا خندیدو گفت:
تو بندگی کن...همه دنیا مال تو!!!


bahman3362
ساعت17:34---20 ارديبهشت 1391
سلام نیلو خیلی قشنگ بود وبلاگت افرین

مرتضی
ساعت17:07---20 ارديبهشت 1391
سلام.
وب قشنگی داری دمت گرم.
به ما هم سری بزن.


۩۞۩▒ĎāÝİ дĦMдÐ▒۩۞۩
ساعت15:06---20 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم خوبی؟ چه خبر؟ وبلاگ خوشکلی داری موفق باشی فداتشم به من هم سر بزن منتظرم

۩۞۩▒ĎāÝİ дĦMдÐ▒۩۞۩
ساعت15:06---20 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم خوبی؟ چه خبر؟ وبلاگ خوشکلی داری موفق باشی فداتشم به من هم سر بزن منتظرم

dadashiiiiiiiiiiiiiiiii
ساعت14:54---20 ارديبهشت 1391
سلام نیلوجونم خوبی گلم اپ خوشگلی بودشرمنده یکم دیراومدم ولی بازم خوبه که اومدم توبیاپیشم
بای


sepehr
ساعت19:58---19 ارديبهشت 1391
زندگی ای باقیست که با عشق باقیست
مشغول دل باش نه دل مشغول...
بیشتر غصه های ما از قصه های بیخیالی ماست ،
پس بدان اگر فرهاد باشی همه چیز شیرین است ...


امید
ساعت16:29---19 ارديبهشت 1391
دلم گرفته-دیگه اشعار بانو هم ارامم نمیکنه.دلم هر دقیقه براش تنگ میشه.

نمیدونم کی اسم منو گذاشت امید...

وهم ِ سبز

تمام روز در آیینه گریه می کردم
بهار ، پنجره ام را
به وهم سبز درختان سپرده بود
تنم به پیلهٔ تنهاییَم نمی گنجید
و بوی تاج کاغذیَم
فضای آن قلمرو بی آفتاب را
آلوده کرده بود
نمی توانستم ، دیگر نمی توانستم
صدای کوچه ، صدای پرنده ها
صدای گم شدن توپ های ماهوتی
و هایهوی گریزان کودکان
و رقص بادکنک ها
که چون حباب های کف صابون
در انتهای ساقه ای از نخ صعود می کردند
و باد ، باد که گویی
در عمق گودترین لحظه های تیرهٔ همخوابگی نفس می زد
حصار قلعهٔ خاموش اعتماد مرا
فشار می دادند
و از شکاف های کهنه ، دلم را به نام می خواندند

تمام روز نگاه من
به چشم های زندگیَم خیره گشته بود
به آن دو چشم مضطرب ترسان
که از نگاه ثابت من می گریختند
و چون دروغگویان
به انزوای بی خطر پلکها پناه می آوردند

کدام قلّه کدام اوج ؟
مگر تمامی این راه های پیچاپیچ
در آن دهان سرد مکنده
به نقطهٔ تلاقی و پایان نمی رسند ؟
به من چه دادید ، ای واژه های ساده فریب
و اِی ریاضت اندام ها و خواهش ها ؟
اگر گلی به گیسوی خود می زدم
از این تقلب ، از این تاج کاغذین
که بر فراز سرم بو گرفته است ، فریبنده تر نبود ؟

چگونه روح بیابان مرا گرفت
و سِحر ماه ز ایمان گلّه دورم کرد !
چگونه ناتمامی ِ قلبم بزرگ شد
و هیچ نیمه ای این نیمه را تمام نکرد !
چگونه ایستادم و دیدم
زمین به زیر دو پایم ز تکیه گاه تهی می شود
و گرمی تن جفتم
به انتظار پوچ تنم ره نمی برد !

کدام قلّه کدام اوج ؟
مرا پناه دهید ای چراغ های مشوش
ای خانه های روشن شکاک
که جامه های شسته در آغوش دودهای معطر
بر بامهای آفتابیتان تاب می خورند

مرا پناه دهید ای زنان سادهٔ کامل
که از ورای پوست ، سرانگشت های نازکتان
مسیر جنبش کیف آور جنینی را
دنبال می کند
و در شکاف گریبانتان همیشه هوا
به بوی شیر تازه می آمیزد

کدام قلّه کدام اوج ؟
مرا پناه دهید ای اجاقهای پر آتش - ای نعل های خوشبختی -
و ای سرود ظرفهای مسین در سیاهکاری مطبخ
و ای ترنم دلگیر چرخ خیاطی
و ای جدال روز و شب فرشها و جاروها
مرا پناه دهید ای تمام عشق های حریصی
که میل دردناک بقا بستر تصرّفتان را
به آبِ جادو
و قطره های خون ِ تازه می آراید

تمام روز تمام روز
رها شده ، رها شده ، چون لاشه ای بر آب
به سوی سهمناک ترین صخره پیش می رفتم
به سوی ژرف ترین غارهای دریایی
و گوشتخوارترین ماهیان
و مهره های نازک پشتم
از حس مرگ تیر کشیدند

نمی توانستم ، دیگر نمی توانستم
صدای پایم از انکار راه بر می خاست
و یأسم از صبوری روحم وسیعتر شده بود
و آن بهار ، و آن وهم سبز رنگ
که بر دریچه گذر داشت ، با دلم می گفت
( نگاه کن
تو هیچ گاه پیش نرفتی
تو فرو رفتی . )


جواد
ساعت16:45---18 ارديبهشت 1391
درختان بارور خم می شوندوانسان های بزرگ متواضع می گردند،اما شاخه های خشک ومردم نادان می شکنند وخم نمی شوند.


saeed shares
ساعت13:09---18 ارديبهشت 1391
engar kheyli asheghi?????????????

محمد حسین
ساعت23:18---17 ارديبهشت 1391
سلام وب تو هم خیلی قشنگه این عکسی که گذاشتی خوشحال شدم سر زدی

ice_kiss
ساعت22:53---17 ارديبهشت 1391
سلام...ممنون از بازدیدتون...بازم تشریف بیارین

Moein
ساعت21:25---17 ارديبهشت 1391
ممنونم ازت!

علی
ساعت20:49---17 ارديبهشت 1391
سلام نیلوفر خانم خوشحال شدم اومدین و سرزدید
قابل دونستید بازم بیاین


مجید
ساعت20:03---17 ارديبهشت 1391
زندگی قصه مرد یخ فروشی است که ازاو پرسیدند: فروختی؟ گفت: نخریدند،تمام شد… !

jastin70
ساعت19:30---17 ارديبهشت 1391
ممنون که به وبلاگم سر زدی وبلاگ زیبایی داری
واقعا خوشم اومد
بازم به من سر بزن


هم کلاسی
ساعت19:19---17 ارديبهشت 1391


صنم..
ساعت11:39---17 ارديبهشت 1391
من خدا را دارم
كوله بارم بر دوش
سفري ميبايد
سفري تا ته تنهاي محض
هر كجا لرزيدي
از سفر ترسيدي
فقط آهسته بگو:من خدا را دارم..


kaka
ساعت23:30---16 ارديبهشت 1391
درود
نیک می نویسی
رنگ سرخ در کنار مشکی زیبایی ویژه ای به تارنمایت داده است
پسندیدم


behnamhoseyni
ساعت20:54---16 ارديبهشت 1391
چه وبلاگ زیبایی
واقعا خیلی زیباست
نیلوجون اگ مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن
منتظرتم,خبرم کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:غریب,غریبی,بی کسی,عاشقانه ها,قلب,واژه ها,تنهایی,غرور,ساده,سادگی,روز,تلخ,اندیشه, | 19:47 | نیلوفر
SongText.in
song code