عاشقانه ها
روزگار...

سیــــــــــر شدم …

 


 بسکه سرد و گرم روزگار را چشیدم!
 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

رومینـــــــــــــا
ساعت18:41---29 تير 1393
اوووووووووووووووه کجا سرد و گرم چشیدی....حالـــــــــــا صبرکن....
پاسخ: خخخ خول دیووونه ;xxxx


shahram
ساعت13:36---17 تير 1393
اشعار زيبائي داري

همينطور وبلاگت خوشگله
پاسخ: مرسی


sonygirl
ساعت15:16---15 تير 1393
kheyli khob bodan matalebet
be manam sar bezan
linket o gozashtam


راضيه
ساعت22:36---26 فروردين 1393
سلام عزيز


وب قشنگي داري به منم سر بزن خوشحال ميشم
پاسخ: چشم راضیه خانم من سر میزنم ب همه دوستان فقط شما ادرس وبتو ندادی اجی :|


مسعود جون
ساعت17:12---1 دی 1391
ادم ها همیشه نیاز به نصیحت ندارند.................................گاهی تنها چیزی که واقا به ان محتاجند دستی است که بگیرد گوشی است که بشنود وقلبی است که انها را درک کند

ali
ساعت19:46---11 آبان 1391
biya ye ghalebe raygan vasat misazam
id:xxsx@yahoo
www.mehraz-desing.blogfa.com
comment bezar begoo ghaleb mikham


sisid
ساعت21:34---24 مرداد 1391
سلام دوست من
یه پیشنهاد واست داشم
ایم صفحه رو بخونی همه چیو متوجه میشی
http://eight.takbb.com/thread-6.html
مرسی


امید
ساعت16:36---22 مرداد 1391
شکوفه اندوه

شادم که در شرار تو میسوزم
شادم که در خیال تو می گریم
شادم که بعد وصل تو باز اینسان
در عشق بی زوال تو می گریم

پنداشتی که چون ز تو بگسستم
دیگر مرا خیال تو در سر نیست
اما چه گویمت که جز این آتش
بر جان من شراره دیگر نیست

شبها چو در کناره نخلستان
کارون ز رنج خود به خروش آید
فریادهای حسرت من گویی
از موجهای خسته به گوش آید

شب لحظه ای به ساحل او بنشین
تا رنج آشکار مرا بینی
شب لحظه ای به سایه خود بنگر
تا روح بی قرار مرا بینی

من با لبان سرد نسیم صبح
سر میکنم ترانه برای تو
من آن ستاره ام که درخشانم
هر شب در آسمان سرای تو

غم نیست گر کشیده حصاری سخت
بین من و تو پیکر صحراها
من آن کبوترم که به تنهایی
پر میکشم به پهنه دریاها

شادم که همچو شاخه خشکی باز
در شعله های قهر تو میسوزم
گویی هنوز آن تن تبدارم
کز آفتاب شهر تو میسوزم

در دل چگونه یاد تو میمیرد
یاد تو یاد عشق نخستین است
یاد تو آن خزان دل انگیزی است
کو را هزار جلوه رنگین است

بگذار زاهدان سیه دامن
رسوای کوی و انجمنم خوانند
نام مرا به ننگ بیالایند
اینان که آفریده شیطانند

اما من آن شکوفه اندوهم
کز شاخه های یاد تو می رویم
شبها ترا بگوشه تنهایی
در یاد آشنای تو می جویم


ovies
ساعت1:35---19 مرداد 1391
هنوز دست‌هایم در دست‌های تو که باران بارید و تو رفتی چتر بیاوری و من هنوز که هنوزه روی نیمکت‌ منتظرم؛

یا باران بند بیاید، یا تو با چتر یا بی چتر فقط بیایی...!!!



وبلاگت عالیه؛به منم سر بزن؛و اگه با تبادل لینک موافقی منو به اسم وبلاگم لینک کن و خبر بده تا لینکت کنم


danial
ساعت9:46---17 مرداد 1391
مرسي ك به وبلاگ من هم سر زديد و ممنون ك نظر داديد بازم بيايد خوشحال ميشم

ایوب
ساعت1:50---17 مرداد 1391
سلام
هرچند دیر ولی آمدم
ممنون از دعوتت


آرتمیس
ساعت23:46---16 مرداد 1391
سلام گلم.....
من اومدم
خوشم اومد
مرسی که خبرم کردی عزیزم
فعلا


tarafdarane sardar
ساعت23:37---16 مرداد 1391
سلام ایا میتونید اهنگ های اقا سردار رو واس دانلود تو وبتون بزارید؟جوابتان را در وب خودمان بگویید

saeed shares
ساعت17:18---15 مرداد 1391
salam kheyli web ali dari vali hame matalebi ke mizari ghamgine moje manfi nade manam kasi dost daram vali be rosh nemiyaram vali khodam ro ghamgin neshon nemidam.....bazam migam webeb fogholadast

نیلوفـــــــــــر
ساعت11:44---15 مرداد 1391

چه عاشقانه نوشت شریعتی که من تو را دوست دارم و تو دیگری
……
را و دیگری دیگری را ولی چرا در این دنیا همه تنهاییم؟


 سلامــ…

خوبيـ ؟؟؟ ؟…

... وبــ زيبــــاييـ داريـــد...

... محــتوای نوشـــته هــاتونــ خيليــ زيباســتــ ....


....خوشــ حالــ ميشمــ به وب منمــ سربزنـيدو نظرتونــ رادرمورد

نوشتــه هامــ بگيـــد ....….


Admin-chejalab.ir
ساعت3:03---15 مرداد 1391
باسلام من ادمین وب سایت چه جلب هستم
ممنون از نظرتون
لطفا در سایت عضو شوید واز مطالب لذت ببر


dm
ساعت14:59---13 مرداد 1391
سلام آبجی ممنونم که خبرم کردی آپ جالبی بود مرسی

η!ℒ⊚⊚₣Åℛ
ساعت10:35---11 مرداد 1391
مرسی از تبادل لینک

من آدرس وبمو عوض کردم

خسته شدم از بعضیا

ممنون میشم آدرسمو تغییر بدین

http://miss.angel.lxb.ir


dj mostafa
ساعت10:33---11 مرداد 1391
سلام ممنون از حضورتون
بازم از اين كارها بكنيد و به ما سربزنيد
به اين وبم سر بزن
www.pcmostafa.blogfa.com


آرتمیس
ساعت19:05---10 مرداد 1391
سلام نیلوفر جون من اومدم.جالب بود.آپ شدی خبرم کن دوباره.مرسی که سر زدی و بهم خبر دادی.بابای

مهدی
ساعت22:25---8 مرداد 1391
نه مرداد تولدمه دعوتی حتما بیا وبم

sara
ساعت10:44---8 مرداد 1391
سلاااااااااام وبت عاااااااالیییییییییه تووووووووووووووووپ تووووووووووووووپ تووووووووووووووووووووووپ به منم سربزن خوش حال میشم راستی یه خواهش طراح قالبت کیه؟؟؟؟؟؟

sara
ساعت10:43---8 مرداد 1391
سلاااااااااام وبت عاااااااالیییییییییه تووووووووووووووووپ تووووووووووووووپ تووووووووووووووووووووووپ به منم سربزن خوش حال میشم راستی یه خواهش طراح قالبت کیه؟؟؟؟؟؟

کیا
ساعت10:15---7 مرداد 1391
در شبان غم تنهايي خويش،

عابد چشم سخنگوي توام .

من در اين تاريكي،

من در اين تيره شب جانفرسا،

زائر ظلمت گيسوي توام .


سلام. ممنون از حضورت. وبتون زیبا و دیدنیه. موفق باشید


مهدی
ساعت16:56---5 مرداد 1391
شب را دوستـــ ــ ـ دارم ...!







چرا که در تاریکـــ ـی ..







چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!







و هر لحظــــــــ ـه ..







این امیـــــ ـد ..







در درونــــــ ــم ریشه می زند ...















که آمده ای...















ولی من ندیده ام


alireza
ساعت9:41---5 مرداد 1391
سلام ابجی نیلوفر گلم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟
شرمنده یه مدت نبودم نشد بیام این اپت که حرف نداشت ایولا داری تو!!!!!!!!مرسی که به وب منم سر زدی بااااااااای


سحر
ساعت8:36---5 مرداد 1391
سلام مطالبت خیلی قشنگ بودن اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده منتظرم عزیزم

کاش یکم بارون بگیره
ساعت19:49---4 مرداد 1391
گاهی،

دلم می گیرد از واژه ها،

که تا دیروز با عشق می امدند و

امروز ...برای امدن ،

ناز می کنند


yones
ساعت19:22---3 مرداد 1391
مطالبت خیلی غم انگیزه
همینطور واقعی
فقط اگه اصرار داری با رنگ قرمز تایپ کنی فونتتو درشت تر کن


علی
ساعت9:51---31 تير 1391
✯ ✰ ★ ✵ ✶ ✷ ✸✧ ✩ ✪ ✫ ✬ ✭ ✮



ღ آرامـــــش چیست؟؟!!



❀ نگاه به گذشته وشکر خدا...

❀ نگاه به آینده واعتماد به خدا..

❀ نگاه به اطراف وجستجوی خدا..

❀ نگاه به درون ودیدن خدا..



✿ لحظه هایت سرشار از بــــوی خـــدا✿



☆✮ماه مهمانی خــــــدا مبـــــارک☆✮


imaan
ساعت0:29---22 تير 1391
slm
web khobi dari
vali fek nemikoni ke az rang ghermez estefade mikoni cheshe khanande dard migire?
age dos dashti be manam sari bezan bye




زهره
ساعت19:43---21 تير 1391
واقعا عالی بود عزیزم
▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒< br />


مهدی
ساعت15:36---21 تير 1391
باران باش!کسی به باران عادت نمی کند هر وقت بیاید دوست داشتنی است!

جواد
ساعت9:37---21 تير 1391
سلام مثل همیشه آپ ات زیبا وخوندنی ودیدنی و....درکل بیست بیست

hichkas
ساعت9:04---21 تير 1391
salam
webet
khob shode


danial
ساعت21:21---20 تير 1391
سلام ممنون اومدی دیدی چشمات قشنگ میبینن نظر لطفتون وبلاگ شما هم خیلی قشنگه

OMID
ساعت15:00---14 خرداد 1391
نسبت به این خواننده هایی که هر روز اهنگ وارد بازار میکنند خوب بود.

راستش کمکم به جایی رسیدم که به گذشته برگشتم.فول البوم ابی و داریوش و سیاوش و معین و ... رو که به علت کم بود فضای خالی از روی سیستمم پاک کرده بودم دوباره از اینترنت گرفتم !

حالم بهم میخوره از بیشتر اراجیفی که بچه سوسول هایه امروزی میخونند.

الان هم چند وقته منتظر البوم جدید محسن یگانه هستم.هنوز که امیدی نیست ...
در هر صورت ممنون.


مهدی
ساعت10:30---14 خرداد 1391
عااااااااااااااااااااااااااااا ااالللللللللللللللللللیییییییی یی بود مرسی بهم سر زدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| دو شنبه 19 تير 1391برچسب:عاشق,عاشقانه,نیلوفر,دختر,دختر تنها,روزگار,روزگار سیاه, | 12:7 | نیلوفر
SongText.in
song code