عاشقانه ها
غرور

بفهم لعنتی

 

 

دارد ناز تورا میکشد

 

 

دختری که از غرور، خورشید هم ب گرد پایش نمیرسد...

 




نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت12:17---20 دی 1393
اجو کپیشون کردم خعععععلی قشنگ بود

رومینـــــــــــــا
ساعت18:47---29 تير 1393
اووووووووووووو عزیزم عاشقیـــــــــــــــــــــا...خ
پاسخ: :***********************


الی
ساعت21:53---26 مهر 1392
ممنون
پاسخ: چی ممنون عایا؟؟


saeed
ساعت13:44---16 مهر 1392
سلام عزیزم وبت عالیه به منم سربزن وکامنت بزار:راستی اهل کجایی؟چندسالته؟؟

محمد
ساعت19:26---16 مرداد 1392
سلام خوبید
وبلاگ زیبایی دارید ایشالا موفق باشید
میخواستم شیک و مجلسی دعوتتون کنم به وب سایت عاشقانه لحظه ها اگه قابل میدونین یک سری به ماهم بزنید
یا علی.
http://www.lahzehha.ir/
اگه دوست داشتین ما هم لینک کنید


مهراد
ساعت17:29---30 تير 1392
سلام نیلوفر جان.
روزه و نماز های نگرفته قبول!!!!!!!!!!!!!
وب قشنگی داری. بیا به من هم سر بزن.
منتظرماااااااااااا.
لینکت هم کردم.


s.s
ساعت19:51---28 تير 1392
سلام دوست عزیز،واااقعاوبلاگ زییبایی داریعجله کن ووقترو ازدست نده زودبیاوبلاگم اطلاعات خییییلی خوبی درمورد یک سیستم کسب درآمد عاااالی دارم که که مدرک واریزپول هم داره//اگه میخوای پول بدست بیاری زوود بیاوبلاگموبخون بخداضررمیکنی،ومیتونی براااااحتی ثبت نام کنی وپول بدست بیاریپس بدو بدو بیا
البته اگه اومدی و برای ثبت نام برروی بنر موجود در وبلاگ کلیک نکردی!!**مشکل شرعی**!!خواهد داشت
http://dehkadeh-download.lxb.ir


شمیمه
ساعت16:45---17 تير 1392
دختري از خوزستان هستم كه پزشكان از علاجم نا اميد شدند،شبي خواب حضرت زينب(س)را ديدم در گلوم آب ريخت شفا پيدا كردم ازم خواست اينو به بيست نفر بگم،اين پيام به دست كارمندي افتاد اعتقاد نداست كارشو از دست داد.مرد ديگري اعتقاد داشت 20 ميليون به دست آورد به دست كس ديگري رسيد عمل نكرد پسرش رو ازدست داد.اگر به حضرت زينب(س) اعتقاد داري ابن پيامو واسه 20 نفر بفرست......20 روز ديگه منتظره يك معجزه باش تورو خدا بفرست.

ارزو
ساعت15:57---7 تير 1392
http://www.vestachat.org

ی سر بزن!


آذین
ساعت0:41---5 تير 1392
سلام
وبلاگت خیلی قشنگ بود محتوای مطالبتم خوب بود
اگه دوست داشتی به وب منم بیا و برام نظر بده


romisa☂
ساعت15:32---14 خرداد 1392
وب قشنگی دار خوش حال میشم به منم سر بزنی


وقت تمام است


خواهش نکن

برگه ات را بگير بالا

با اين همه تقلب

باز هم مردودي

خودخواهي

لجبازي

مغروري...


شيرين
ساعت15:00---8 خرداد 1392
وبلاگ قشنگي دارين اگه با تبادل لينك موافق بودين خبرم كنين


mehran
ساعت14:52---24 ارديبهشت 1392
سلام نیلوفر خانوم...مرسی که بهم سر زدی. ممنون...

محکوم
ساعت13:45---15 ارديبهشت 1392
فرسود پای خود را چشمم براه دور
تا حرف من پذیرد اخر که زندگی
رنگ خیال بر رخ تصویر خواب بود
دل را برنج هجر سپردم ولی چه سود
پایان شکوه ام صبح عتاب بود
چشمم نخورد آب از این عمر پر شکست
این خانه را تمامی پی روی آب بود
پایم خلیده خار بیابان
جز با گلوی خشک نکوبیده ام براه
لیکن کسی ز راه مدد کاری
دستم اگر گرفت فریب سراب بود
خوب زمانه رنگ دوامی بخود ندید
کندی نهفته داشت شب رنج من بدل
اما بکار روز نشاطم شتاب بود
آبادی ام ملول شد از صحبت زوال
بانگ سرور در دلم افسرد کز نخست
تصویر جغد زیب تن این خراب بود


سامیه
ساعت15:43---2 ارديبهشت 1392
عزیییییییییییزمی خیلی ازوبت ومخصوصا از مطلب غرورت خوشم اومد دقیقا مناسب حال وروز منه....دوست دارم نیلو جان

احسان
ساعت18:18---28 فروردين 1392
عالی بود
پیش ما هم بیا خوشحال میشیم
....


ali0124
ساعت16:22---25 فروردين 1392
سلام نیلوفر جان مطالب جدیدت عالیه فقط یه نظر خودت زیادی غمگین نیست حالتو میفهمم اما بااین کاراداری خودتو داغون میکنی خوب ولش کن مثل اینکه ماروفراموش کردی به من هم یه سربزن منتظرتم فعلا بای

بهنام
ساعت19:32---20 فروردين 1392
وبلاگت واقعا عالیه. ای ول داری

نازنین
ساعت6:54---18 فروردين 1392
سلاااااام فداتشم وبن خیلی قشنگه با افتخار لینکت کردم

raha
ساعت12:42---11 فروردين 1392
مى خواهى بروى ؟ بهانه مى خواهى ؟
بگذار من بهانه را دستت دهم
برو و هركس پرسيد بگو
لجوج بود
... هميشه سرسختانه عاشق بود
بگو فرياد مى كرد
همه جا فرياد مى كرد فقط مرا مى خواهد
بگو دروغ مى گفت
مى گفت هرگز ناراحتم نكردى
بگو درگير بود
... هميشه درگير افسون نگاهم بود
بگو او نخواست
نخواست كسى جز من در دلش خانه كند
اينهمه بهانه برايت آوردم
حالا اگر مى خواهى
برو به سلامت...!!!


raha
ساعت12:42---11 فروردين 1392
مى خواهى بروى ؟ بهانه مى خواهى ؟
بگذار من بهانه را دستت دهم
برو و هركس پرسيد بگو
لجوج بود
... هميشه سرسختانه عاشق بود
بگو فرياد مى كرد
همه جا فرياد مى كرد فقط مرا مى خواهد
بگو دروغ مى گفت
مى گفت هرگز ناراحتم نكردى
بگو درگير بود
... هميشه درگير افسون نگاهم بود
بگو او نخواست
نخواست كسى جز من در دلش خانه كند
اينهمه بهانه برايت آوردم
حالا اگر مى خواهى
برو به سلامت...!!!


raha
ساعت12:42---11 فروردين 1392
مى خواهى بروى ؟ بهانه مى خواهى ؟
بگذار من بهانه را دستت دهم
برو و هركس پرسيد بگو
لجوج بود
... هميشه سرسختانه عاشق بود
بگو فرياد مى كرد
همه جا فرياد مى كرد فقط مرا مى خواهد
بگو دروغ مى گفت
مى گفت هرگز ناراحتم نكردى
بگو درگير بود
... هميشه درگير افسون نگاهم بود
بگو او نخواست
نخواست كسى جز من در دلش خانه كند
اينهمه بهانه برايت آوردم
حالا اگر مى خواهى
برو به سلامت...!!!


نازنین
ساعت5:27---11 فروردين 1392
سلام عززم وبت خیلی قشنگه خیلی خیلی خیلی

میشه تبادل لینک کنیم


رسا
ساعت17:01---8 فروردين 1392
دیــدَن عَـکسَت تَـمــآم سَهمــ مَــن است،

از "تـــو " .

آن را هَـم جیره بَـــندی کَردِه امـــ

تــ آ مَبــآدآ ،

تَــوقُــعش زیاد شَـــود!!

دِل اســت دیـــگر ...

ممکن اســت فَــردا خودَت را از مــن بــِخواهـَد!



نفس
ساعت9:52---8 فروردين 1392
سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داری

آماده تبادل لینک هستم
شماچی؟


الهه
ساعت18:21---6 فروردين 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار بسیار زیبا و پر محتوایی دارید واقعا لذت بردم از متون و تصاویر زیبای داخل وبلاگت خوشحال میشم که افتخار بدی و به وبلاگ منم یه سری بزنی / منتظر حضور گرمت هستم

محمد حسین
ساعت14:38---6 فروردين 1392
وبت زیباست مطالبتم قشنگن

سلما
ساعت13:45---5 فروردين 1392
سلام

نـــــــــــــــاز بــــــــــــــــود ...

به منم سر بزن


زهرا
ساعت13:01---5 فروردين 1392
سلام نیلوفرجان
وبلاگ خیلی خوبی داری ب وب منم سربزن وبرام متن های قشنگ بزار وراهنماییم کن ک وب خوبی داشته باشم


morteza
ساعت15:58---4 فروردين 1392
.....?#############?
...?###############?
..?#################?..................?###?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?###############################?
..............?############################?
................?#########################?
..................?######################?
....................?###################?
......................?#################?
........سلام.........?##############?
...........................?###########?
..........خوبي...........?#########?
...............................?#######?
.............................?#####?
...................................?###?
...به ماهم سر بزن............?#?
.......................................?
..............منتظرم.................?
........................................?
........................................?
.......................................?
.......................................?
.....................................?
.: ............................ :. ?
................................?
...........................?
......................?
.................?
............?
........?
......?......................?...?
..........?.............?............?
..............?.....?...................?
...................?.....................?
................?......?..............?
..............?.............?....?
.............?
...........?
..........?
.........?
.........?
..........?
..............?
...................?
.....اگر آمدي........?
............نظر...........?
......... يادت نره.........?
.............باي.............?
..............................?


raha
ساعت0:51---26 اسفند 1391

فرقی نمی کنه دخترباشی یا پسر ........
همینکه بادل کسی بازی نکنی مردی


امید
ساعت19:57---25 اسفند 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبای پر محتوای داری در ضمن من شمارو به اسم عاشقانه ها// لینگ کردم شما هم منو به نام اموختن بلینگی[

آریایی
ساعت11:01---18 اسفند 1391
دورود.هم وطنم سپاس گذارم
آپم


sadaf
ساعت10:12---18 اسفند 1391
سلام نیلوفر جان خوبی؟مرسی که سر زده بودی وبت زیباست اگه با تبادل لینک موافقی منو با نام حقیقت عشق لینک کن وبهم خبر بده بازهم بیا منتظرت هستم عزیزم مرسییی

فاطمه
ساعت16:03---17 اسفند 1391
سلام نیلوفر خانم وب قشنگی داری ولی چرا اینقدر غمگین؟مطالب خنده دار بزار گلم

فاطمه
ساعت16:02---17 اسفند 1391
سلام نیلوفر خانم وب قشنگی داری ولی چرا اینقدر غمگین؟مطالب خنده دار بزار گلم

ستایش
ساعت21:16---9 اسفند 1391
سلام اگه دوست داشتی تبادل لینک کنی بگو..منتظرم....


هومن
ساعت8:51---8 اسفند 1391
سلام وبلاگت عالیه امیدوارم موفق باشی دوس عزیز اگه اهل چت هستی بیا بین چت روم منتظرت هستیم
http://chat.lifeforlove.net84.net


مینا
ساعت20:05---4 اسفند 1391


مسلم
ساعت23:24---3 اسفند 1391
سلام نیلوفر جونم

این حرفا چیه ..به خدا خیلی گرفتارم این چند روزه .من هیچ وقت آجی گلم رو فراموش نمی کنم .بازم میام پیشت .


مسلم
ساعت16:53---29 بهمن 1391
سلام نیلوفر جان
ممنون که اومدی ...چطوری ؟
میدونم تو هم مثه خودم حالت گرفتس که پست غم گذاشتی ...بخند نیلوفر هر چند که میدونم زمانی که خودم هم که لبخند میزنم خیلی لبخند تلخیه ولی لااقل بزار رو لبت تبسم باشه .بازم میام پیشت .مواظب خودت باش


peiman
ساعت16:49---29 بهمن 1391
درود ببخشید دیر سر می زنم درگیر درسم
مطالبت عالیه ایول


peiman
ساعت16:49---29 بهمن 1391
درود ببخشید دیر سر می زنم درگیر درسم
مطالبت عالیه ایول


eman
ساعت12:23---25 بهمن 1391
سلام
وبلاگت واقعا زيباست
ومطالب زيبا پر محتوا


روناک
ساعت18:11---24 بهمن 1391
سلام عسیسم چه وبلاگ ناز و قشنگی داری

l
ساعت18:02---22 بهمن 1391
اینو کسی برام فرستاده مال من نیست
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه....


leila
ساعت15:27---11 دی 1391
سلام دوست عزیزم وبلاگت خیلی عالیه..میخوام باهات تبادل لینک داشته باشم اما با این کار اشنایی کافی ندارم اگر امکانش هست لینکم کنی ممنون میشم..بازم سر میزنم بهت دوست خوبم منتظر شما هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| شنبه 21 بهمن 1391برچسب:ناز,دخترک,تنهایی,غرور,خورشید,عکس,عاشقانه,نیلوفر, | 16:1 | نیلوفر
SongText.in
song code