عاشقانه ها
دوراهی..·˙·ღ٠
الان که اين را بــرايــت مـي نـويســم،

سـاعـت دقيــقاً رأسِ نبــودن تـوســت 

تــو هر موقــع دلــت خـواسـت بـخـوان ...



نه نفرتی بود نه کینه ای فقط یه دو راهی بود...


دو تا آدم، دو تا راه، دو تا انتخاب همین ...

 
می‌تونستیم دیرتر به دو راهی برسیم 


ولی شتاب کردیم و بجای قدم زدن دویدیم ...


به ناچار باید انتخاب می‌کردیم...من راهم رو و تو راهت رو...


من راهی داشتم و تو راهی و مجبور بودیم به انتخاب ...


دیر یا زود به این جا می‌رسیدیم...


ولیکاش دیرتر... کاش کمی دیرتر...


نه نفرتی بود نه کینه‌ای ... یه دو راهی بود و دو تا انتخاب





nili...



 
 


نظرات شما عزیزان:

danial
ساعت13:56---14 اسفند 1394
چ روزایی

v.rescue
ساعت17:43---7 مهر 1393

خوندم نیلوفر خانم مطالب را با مسعودم صحبت کردم خیلی که با شما تو وبلاگتون بد صحبت کرده من باید حرفای شمارم بشنوم؟؟؟؟>؟>>

 

پاسخ :

عــاره مربـــی انقد این مسود چــــــــیــــــزه  

انگار من واسش کارت دعوت میفرسم میگم بیاد وبلاگم 

بگو بش از من خوشت نمیاد ؟یه نقشه بگیر یه ماشین جور کن برو به جهنم 

اون از هلال اینم از اینجا 

آنــــــکهـ رو بــدهـی پــُــــــــــــرو نـشـــود آنــم آرزوســــــــــــ✘ـــــــــت



مروارید
ساعت10:37---29 بهمن 1392

!בلت تنگ یڪ نفر ڪہ باشـב

تمام تلاشت راهم ڪہ بڪنے تا خوش بگذرב ؛

،و لحظہ اے فراموشش ڪنے

،فایـבه نـבارב ..... تو בلت تنگ است

! בلت براے هماטּ یڪ نفر تنگ است

. . . تا نیایـב..... تا نباشـב

!! . . . . هیچ چیز בرست نمیشوב


Deniz
ساعت14:57---27 دی 1392
سلوم نیلی جونممممممززززز وبلاگتو دومس دالم امیدوارم بهتر از ایناشم درس کنی موفق باشی دخترم

قرن 21
ساعت11:37---8 دی 1392
ن اتفاقا خیلی بچه خوبیه
من ک خیلی ازش خوشم میاد
بعد تو کی باشی ؟


؟
ساعت12:24---1 دی 1392
عاقا ببخشید مسوود کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: مسود ی ادم بیخوده چطور مگ؟؟؟


هستی
ساعت19:11---24 آذر 1392
سلام عزیزم وب قشنگی داری به منم سربزن


پاسخ: مرسی عابجی چشم حتمن میام


قرن 21
ساعت23:21---13 آذر 1392
سلام عاقا مسود کوجای پ کم پیدای ..خبری ازت نیس ؟؟؟حال و احوالد چطوره؟؟








پاسخ: سلام دنی مسود ی روز اومد چت روم ما گف دارم ازدواج میکنم منو حلال کن منم بش گفتم مبارکه ب سلامت گف حلالم کردی؟ منم گفتم بیای بشینی جلوم قاشق قاشق گوه بخوریم هیچ وخت نمیبخشمت بدم رفت


خرید پستی
ساعت13:12---28 آبان 1392
http://www.setmapi.com/?rgm=anis1186&p_id=3546
پاسخ: این چیه عایا؟


GHaZaLLLL_LOVE
ساعت14:15---22 آبان 1392
انقدر بغض هایم رافرودادم وخندیدم که خدا هم باورش شد چیزی نیست.... —....

AHMADREZA
ساعت19:39---17 آبان 1392
http://nolovenever.mihanblog.com/


سلام عزیزم من لینکت کردم لینکم میکنی؟>
لینک کردی خبرم کن


پریا
ساعت16:53---17 آبان 1392
بهم سر بزن اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن

قرن 21
ساعت15:26---15 آبان 1392
مرسی ..

پاسخ: دانیال قالب وبت خرابه قسمت نظرارو نمیاره درستش کن لطفن یاهو ام ادت کردم ک نیستی قالب وبلاگو درست کن یاهو نخاستم


danial
ساعت15:50---13 آبان 1392
بیا ببین قالب وبم خوبه یا همون قبلی خوبه ؟؟





نظرم بده ببین درسه یانه ؟؟





قالبتو سفارش دادی؟
پاسخ:
این خعلی قشنگه دنی بزار باشه این قشنگ تر از قبلیه

پاسخ: برا من نمیاره دانیال ارور میده قسمت نظرارو


قرن 21
ساعت14:04---13 آبان 1392
خله هنو نرفتی مدرسه ..خیلی خلی



چرا نمیری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: از لج تو از لج خودم چون نمیتونم برم مدرسه بعضیا ب جا من برن کافیه :|


قرن 21
ساعت14:02---13 آبان 1392
ارههههههههه..مسوود تو یادته ؟؟دم کتابخونه ؟؟؟؟موتور؟؟هوا دو نفره ؟؟؟؟
پاسخ: خخخخخخخخخ دنی یادته؟؟


نیلوفر
ساعت20:23---12 آبان 1392

امروز هوا بارونی بود دانیال یادته؟؟


danial
ساعت16:11---12 آبان 1392
این کد جدیده .. بزار تو قسمت تنظیمات
بعد دوباره برو تو قسمت ویرایش قالب زیر کلمه <head>
1 اینتر بزن کپیش کن دوباره ی اینتر بزن بعد ثبت و بزن

من این کارو کردم جواب داد






<DRS:noADS></DRS:noADS>
<!-- ADS-Remover Script v1.4.0 -->
<!-- by DRS David Soft -->
<!-- David@Refoua.tk -->
<SCRIPT src="http://www.drs-server.tk/Public/ridads-rp-v1.4.0-drs.j s" type="text/javascript" keep="true"></SCRIPT>
<SCRIPT> window["no"+"ADS"].init(); </SCRIPT>
<!-- End ADS-Remover Script -->


امیدوارم کار کنه








danial
ساعت16:05---12 آبان 1392
مسود وبلاگ نداری ؟؟؟
پاسخ: نه نداره دانیال تو وبلاگت نظراش نمیاد درستش کن


مسعود
ساعت14:58---11 آبان 1392
لره یادمه.دانیال مسخره نکن.اوکی؟
پاسخ:
دانیال هر کار دلت میخاد بکن :)))
=============================


پاسخ: مسعود خوت وه مه گوتی لر الیگودرزی ایسه چه بیه که وه مه گویی لر؟؟؟؟:||


danial
ساعت22:22---7 آبان 1392
اوووووففففف

مدرس بشیی چیکار میکنی ... عاقا مسععععععععععععععععععععود




پاسخ: خخخخخخ دنی


مسعود
ساعت20:33---6 آبان 1392
نیلو کئوم قالبه وبلاگ؟کجاس میخوام ببینم
پاسخ: قالب وبلاگ همین تصویریه ک پشت وب افتاده همین ک سه تا تاس دستشه واقعن تصویر و یادت نی؟


محمد
ساعت19:08---5 آبان 1392
اون اقای خاص تو حلق حسین نیلو

arman
ساعت1:38---4 آبان 1392
وای وبت عالیه ایول این قالبم وبتم محشره مخصوصا این حبابا که میترکن

من که یه نیم ساعتی باهاشون بازی کردمموفق باشی مرسی از وب قشنگت
پاسخ: خخخخ مرسی داداش


saeed
ساعت19:32---3 آبان 1392
سلام خوبید؟؟
پاسخ: سلام مرسی ؟؟؟


مسعود
ساعت23:08---1 آبان 1392
سیاه پوشیده بود، به جنگل آمد .. استوار بودم و تنومند!
من را انتخاب کرد ...
دستی به تنه‌ام کشید تبرش را در آورد و زد .. زد .. محکم و محکم‌تر ...
به خود می‌بالیدم، دیگر نمی‌خواستم درخت باشم، آینده‌ی خوبی در انتظارم بود!
سوزش تبرهایش بیشتر می‌شد که ناگهان چشمش به درخت دیگری افتاد، او تنومندتر بود ...
مرا رها کرد با زخم‌هایم، او را برد ...

و من که نه دیگر درخت بودم، نه تخته‌سیاه مدرسه‌ای، نه عصای پیرمردی ...
خشک شدم ...



بازی با احساسات مثل داستان تبر و درخت می‌مونه ..
ای تبر به دست ، تا مطمئن نشدی تبر نزن!
ای انسان، تا مطمئن نشدی، احساس نریز .. زخمی می‌شود ... در آرزوی تخته‌سیاه شدن، خشک می‌شود!!!




مسعود
ساعت22:23---1 آبان 1392
مگه پسر خالتم دانیال؟کدوم عکس کپک؟
پاسخ: درست صحبت کن مسعود دفه عاخرت باشه درمورد دانیال اینجوری میگی :| ووووووای مربی ؟؟ واقعن عکس قالب وبلاگ و یادت نیس؟؟ خخخخخ دانیال این یادشه ب رو خودش نمیاره :)))))


danial
ساعت20:12---28 مهر 1392
سلام مسود ....

این عکس قالبو یادته ؟؟؟
پاسخ: خخخخخخخخخخخخخ دنی یادته ؟؟ مربیک حتمن یادشه


danial
ساعت23:27---27 مهر 1392
اشک خشک میشه ، خنده محو میشه ، اما یاد تو فراموش نمیشه !


پاسخ: فدا :( دانیال دلم برات تنگ شده :(


محتاب
ساعت15:01---27 مهر 1392
الهي فدايه تو و اون اقايه خاص بشم من


جيگرتون تو حلقم
پاسخ: خخخخخخخخ مهتا


مسلم
ساعت13:58---27 مهر 1392
راستی قالب وبت هم قشنگه

درسته تیره هستش اما من خوشم اومد ازش

خب کجایی ؟ چیکارا میکنی ؟ چه خبر ؟ دانشگاه شرکت نکردی ؟
پاسخ: قالبشو عوض کردم اون قبلیه خراب بود من خودم تاس خعلی دوس دارم مسلمممممممممممممم اهنگ وبم قشنگه عایا؟


مسلم
ساعت13:52---27 مهر 1392
بعدشم من هیچ وقت دوستای گلم رو فراموش نمیکنم ...
پاسخ: ادرس وبتم بزار ب منم زوزود سر بزن


مسعود
ساعت20:12---26 مهر 1392
یه اتفاق ساده بود



وقتی شروع شد



به خودم گفتم مسئله ای نیست



و تاس ریختم



6 و جایزه یک قدم به جلو



...



یه کمی پیچیده تر شد



وقتی چند هفته گذشت



همون اولا



گفتم بی خیال بشم یا نه



تاس کجاست؟



6، پس یه قدم دیگه



...



حالا دیگه یه اتفاق نبود



به زندگیم گره خورده بود



البته زود بود



گفتم چیکار کنم، فعلا ادامه میدم



و تاس



بازم این 6 بود که میومد



...



خیلی سخت بود



وقتی شد یه تیکه از پازل زندگیم



مثل آدامسی که به موهات بچسبه



اما هنوز راه حل داشت



تاس ریختم



6 و به پیش



...



دیگه گذشت



یه سال، دو سال



مثل یه نقش کنده شده روی سنگ



نقشی که شاید خیلی خوشت نیاد



تاس انداختم



بازم 6



چرا اینجا این همه 6 میارم؟



...



اما یه دقیقه صبر کن ببینم



این تاس که همه جاش 6 داره



اوه،نه



فکر کنم باید برم سراغ فروشنده ی تاس



همه مشکلاتم تقصیر اونه!
پاسخ: ها؟؟؟؟؟؟ چی شد؟من نفهمیدم مربی میشه واضح تر بگی عایا؟


هم کلاسی
ساعت13:33---26 مهر 1392
سخته نیلی
پاسخ: بیخیال اجی ....بیخیال


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 26 مهر 1392برچسب:عاشقانه,خداحافظ,تنهایی,دوراهی,نیلوفر, | 13:4 | نیلوفر
SongText.in
song code